//ישן //חדש
SWAG SALE עד 50% הנחה לחצו כאן >>

חולצות גברים אלגנט מכופתרות

חולצה מכופתרת היא פריט חובה בארון ועם מחירים נוחים כמו אצלנו תוכלו להתחדש אפילו ביותר מחולצה אחת.

יש לנו תחושה שמצאנו לכם את המכופתרת שתמיד חיפשתם! קולקציית החולצות המכופתרות שלנו נבחרו בקפידה בזכות העיצוב המדויק, הבדים הנעימים, הגזרות המחמיאות והסטייל הבלתי נגמר. תמצאו כאן חולצות בדגמים שונים שמתאימות ליום עבודה במשרד, לאירועים ושמחות, לדייטים ולכל אירוע חשוב שיש לכם.

בואו להציץ על מגוון החולצות שלפניכם, בחרו את אלו שאהבתם, ותהנו ממשלוח מהיר במיוחד. רוצים למדוד את החולצה לפני שאתם קונים? תוכלו לעשות את זה בשמחה באחת מחנויות המותג שלנו. כך או אחרת, אנחנו בטוחים שתהנו מחולצות מלאות סטייל שילוו אתכם לאורך זמן.

 

 

ובחנות?

חולצה מכופתרת קצרה לגבר בוחרים רק בחנות שיודעת לדייק בסגנון התפירה והגזירה, מגוונים בצבעים אבל לא שוכחים להתאים אותם לגוון הפנים האישי שלכם, ומשתדלים להיצמד לטרנדים העכשוויים בתחום הדיגום.

חולצה מכופתרת קצרה לגבר קונים בסוואג בקלי קלות!

חולצה מכופתרת קצרה לגבר

אם אתם גברים כהלכה לבטח עומדים בארונות הבגדים בחדר שלכם שורות של חולצות, במגוון רחב של צבעים, וגם של גזרות. אמנם נכון שיש מאיתנו גברים שהתחברו במיוחד לסגנון חולצות מסוים והולכים עליו באש ובמים בכל הזדמנות, אבל רובנו אוהבים למצוא את הטוטאל לוק המדויק שלהם בארון לכל בוקר מחדש, לכל אירוע באופן פרטי וכמעט לכל מפגש חברתי בנפרד. כך יוצא שבמרבית ארונות הבגדים הגבריים ניתן לראות חולצות בייסיק לרוב, חולצות מכופתרות קצרות וארוכות, צרות או רחבות, ועוד כמה חולצות ספורט לקינוח… אז הגיע הזמן לעשות לעצמנו סדר בשורות בחולצות שלנו, מה עומד בקריטריונים האחרונים בעולם ההלבשה הגברית, מה ירשים את הסביבה שלכם כמו שאתם מצפים שיקרה ומה באופן כללי כדאי יהיה לכם להוציא מן הארון שלכם לכל הרוחות. איתנו הפעם מעצבי האופנה של מותג היוקרה סוואג69, פותחים בפניכם מעט מן הסודות של חולצה מכופתרת קצרה לגבר, בדיוק כמו שצריך.

איך בוחרים חולצה מכופתרת קצרה לגבר

זוהי אם כל השאלות כמובן, והתשובה לכך נחלקת לשני מחלקות מהותיות- שאלת הבחירה בחנות, ושאלת הבחירה בבית, וכל אחת מהן עומדת בפני עצמה וחשובה ביותר. אז ראשית כל, אומרים בצוות האופנה של סוואג69, חשוב לדעת שפריטים בארון שאינם מגשימים את יעודם על גופנו הם מיותרים ועדיף לזורקם ככל שיותר מהר, הם מכבידים עם הארון ובמיוחד על תהליכי הבחירה המייגעים שלנו מדי בוקר, גורמים לנו לא לקנות פריטים חדשים רלוונטיים יותר, ואינם משמשים אותנו כלל למרות כל הנ"ל. כאשר אנחנו עומדים מול הארון הפרטי שלנו ומדפדפים בין פריטים רלוונטיים בלבד ללא כל קולב מיותר, חסכנו לעצמנו את מרבית הקושי. כעת נתאים את הגוון, את הגזרה ולא לשכוח גם את טקסטורת הבד, למטרת היציאה הפעם. חולצה מכופתרת קצרה לגבר כמעט תמיד הולכת טוב ביציאות בעלות סגנון רשמי אך קליל, מעט חברי אך מכבד את עצמו.