//ישן //חדש

איך הפך הדגמ"ח לפריט הלבוש החם ביותר אצל צעירים?

אנחנו לא יודעים אם אתם מעודכנים בטרנדים או לא אבל אנחנו כאן בשביל לספר לכם שאתם חייבים לפחות זוג אחד מכנסי דגמ"ח בשנת 2022 וגם בשנה שאחריה. חברים, הדגמ"ח חוזר!

והוא יפה יותר, מעודכן יותר, מעוצב יותר ופרקטי יותר. כן כן, אם תרצו או לא הדגמ"ח הוא פריט הלבוש הכי פרקטי שיש. אתם מכירים עוד דגם של מכנסיים שיש בו כל-כך הרבה כיסים שאפשר לשים בהם הכל ולוותר על התיק והארנק? כנראה שלא. שיטוט קצר בעמודים של משפיעני אופנה וחברות האופנה המקומיות והבין לאומיות יחשוף אתכם לעובדה שמכנסי הדגמ"ח (או בשמם המתקדם יותר- קרגו) הם הפריט הכי טרנדי ונחוץ בארון שלכם. גם אנחנו ב-SWAG69 לא נשארים מאחור ותמצאו אצלנו מגוון דגמים של המכנסיים המדוברות שכל אחד ואחת חייבים בארון שלו.

מכנסי דגמ"ח מעוצבים - הטרנד החם ביותר של שנת 2022, לא לגברים בלבד!

אם כשאתם חושבים על דגמ"ח עולה בדמיונכם דגם של מכנסיים מסורבלים עם המון כיסים ואפס סטייל שהיו נלבשים על ידי גברים בעבודה פיזית, תשכחו מזה מיד! הדגמ"ח הטרנדי שחזר לחיינו בסערה עכשיו הוא ממש לא מכנסי עבודה, אלא פריט לבוש טרנדי ומלא בסטייל שמתאים גם לנשים! בסיבוב הנוכחי שלו תמצאו את הדגמ"ח בשלל גזרות, צבעים נועזים, עיצובים מחמיאים ודגמים שמתאימים גם לגברים אבל בהחלט גם לנשים.

מה נשתנה- הדגמ"ח של 2022 הוא לא הדגמ"ח של שנות ה-90

טרנדים הם דבר מעניין שלא תמיד יש לו הסבר ופעמים רבות אנחנו עדים לכניסתו של טרנד חדש שמגיע משום מקום וכובש בסערה את כל הפאשניסטים (וגם את מי שלא). זה בדיוק מה שקרה למכנסי הדגמ"ח שחשבנו שנשארו אי שם בשנות ה-90 המאוחרות אבל הנה אנו עדים איך הם חוזרים ובגדול. אלא שכטבען של אופנות חוזרות הדגמ"ח של 2022 הוא מעוצב יותר, מחמיא יותר, יש לו צבעים מיוחדים יותר והוא מדויק יותר. גם אם לא דמיינתם את עצמכם קונים דגמ"ח בעשור הנוכחי, אנחנו ממליצים לפתוח את הראש ולא לפסול את זה על הסף.

מכנסי דגמ"ח מעוצבים שאפשר ללבוש לכל מקום!

כמו שאמרנו, כדי ללבוש דגמ"ח בשנת 2022 ואולי גם ב-2023 צריך לבוא עם ראש פתוח ולשכוח ממה שהכרתם בעבר. הדגמ"ח בסיבוב הנוכחי שלו הוא פריט לבוש מלא סטייל ושיק וממש לא מכנסי עבודה. אפשר ללבוש אותו ליום במשרד, לפגישות חשובות, לדייטים, לבילויים ולכל מקום שאתם רוצים להיראות טוב ולהרגיש מעודכנים.