//ישן //חדש

גולף גברים - פריט האופנה שלא יוצא מהאופנה

חולצת גולף היא כמו כוסברה... או ממש אוהבים אותה ולא יכולים בלעדיה או שממש לא אוהבים אותה ולא לובשים אותה לעולם.

מי שנמנה על מחבבי חולצות הגולף יודע שהיא הייתה כאן מאז ומתמיד וכנראה שהיא תהיה כאן לתמיד. זהו פריט אופנתי ניצחי בעל מראה מדויק וקלאסי שמתאים עם מגוון רחב של פריטי לבוש נוספים. חולצת גולף היא חולצה עם צווארון סגור שמעניק מראה נקי ואלגנטי במיוחד. אצלנו ב-SWAG69 תמצאו מגוון חולצות גולף לגברים בגזרות שונות , צבעים מגוונים ובדים איכותיים במיוחד.

עם מה אפשר לשלב חולצת גולף גברית?

כמו שאמרנו חולצת גולף גברית ניתנת לשילוב עם פריטים רבים במיוחד. אפשר ללבוש אותה מתחת לג'קט מחויט וליצור מראה קלאסי ולא מתאמץ, אפשר ללבוש אותה עם ווסט למראה מעודכן וצעיר, אפשר ללבוש אותה מתחת לחולצה עם מחשוף V וליצור לוק מעניין ולא שגרתי וכמובן שאפשר גם ללבוש אותה לבד ובלי חולצה מעל או מתחת. היא נחשבת למחמיאה במיוחד, מאריכה צוואר ומתאימה במיוחד לחורף הישראלי.

חולצות גולף גבריות אלגנטיות

גזרת גולף לגברים היא גזרה אלגנטית במיוחד אבל כמובן שאפשר למצוא אצלנו חולצות גולף אלגנטיות עוד יותר. תוכלו ללבוש אותן לפגישות חשובות בעבודה, לדייט מלא ציפיות ואפילו לאירועים. אם תשאלו אותנו נגיד לכם שמי שלובש חולצת גולף נתפס בעיננו כרציני יותר באופן מידי! משהו בחולצה הזאת יוצר לוק איכותי ורציני מבלי להתאמץ יותר מידי, ולכן אנחנו מאמינים שלכל גבר חייבת להיות לפחות חולצת גולף אחת.

סריגי גולף לגברים - פריט לבוש האולטימטיבי!

ממש אי אפשר לדבר על גולף לגברים מבלי להזכיר את סריגי הגולף האוהבים כל-כך בחורף הישראלי. עזבו רגע את זה שהם מלאי שיק וסטייל, הם מחממים הרבה יותר מכל סוודר אחר. הם "אורזים" את הגוף בצורה מושלמת, מחממים את הצוואר ואם משלבים אותם עם מעיל או ג'קט שיקי אפשר ליצור לוק שכל כולו "קלאס באפס מאמץ". אספנו עבורכם מגוון פריטי גולף גבריים שתוכלו לרכוש במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית.