//ישן //חדש

חליפות גברים בצבע!!! ככה צעירים לובשים אלגנט

אנחנו באמת חושבים שחליפות אלגנט נותנות שואו חגיגי ומיוחד וממש אין סיבה שהן יהיו נחלתן של המבוגרים בלבד.

עד לפני כמה שנים חליפות מחויטות היו פריט ששמור למבוגרים בלבד ואילו מי שהחשיב את עצמו כצעיר בחר ללבוש דברים אחרים לגמרי. אולי ווסטים, אולי "רק" חולצה מכופתרת בלי ג'קט מעל, אולי מכנסי ברמודה ואולי בכלל סריג גולף חגיגי. אלא שמאז שנכנסו חליפות הצבע לחיינו אנחנו רואים יותר ויותר גברים צעירים (שלא לומר אפילו נערים), לבושים בחליפות מחויטות וזה בהחלט עושה לנו טוב על הלב.

טיפים ללבישת חליפות מחויטות צבעוניות

אמנם חליפה בצבע עושה את העבודה בעצמה ולא צריך להוסיף לה יותר מידי, אבל כן צריך לדעת עם מה לשלב איתה ובעיקר עם מה לא לשלב אותה. חשוב מאוד לבחור נכון את החולצה המכופתרת שתלבשו מתחת לג'קט. אם בחרתם חליפה בצבע עז במיוחד (ורוד, צהוד או כחול למשל) , כדאי להתאים חולצה "שקטה" יותר בצבע לבן או מקסימום אפור (תלוי בצבע החליפה כולה). מומלץ גם לא להתאים עניבה "צועקת" מידי ולבחור אחת שמשתלבת בהרמוניה עם החליפה. גם את הנעלים שתנעלו צריך לבחור בקפידה ולדאוג שאתם לא יוצרים לעצמכם מראה "מקושקש" מידי אלא מראה מדויק ומלא בסטייל.

אירועים שאפשר ללבוש אליהם חליפה צבעונית אלגנטית

טרנד חליפות הצבע הוא כל-כך חזק עד שהוא כבר יצא מזמן מגיזרת האירועים החגיגיים בלבד. כמובן שאם יש לכם חתונה, בר מצווה, ברית או כל אירוע גדול אחר תוכלו ללבוש אליו חליפה מחויטת בצבע, אבל בהחלט גם למקומות אחרים. תוכלו ללבוש אותה לבילוי במסעדה יוקרתית, לדייט חשוב, לאירועים בחו"ל (יש מדינות שמקובל ללבוש בהן חליפה מחויטת באופן יום יומי) ולמקומות נוספים.

איפה קונים חליפות גברים בצבע?

כיוון שמדובר בטרנד כל-כך לוהט, ישנן חנויות רבות שמוכרות חליפות אלגנט לגבר בצבעים שונים ותוכלו למצוא אותן גם באתרי און ליין וגם בחנויות פיזיות. גם אצלנו ב-SWAG69 תמצאו מחלקה שלמה של חליפות גברים בשלל צבעים וגזרות. תוכלו לשלב בין פריטים שונים ולהתאים לעצמכם לוק מושלם לאירועים, לחגים או לכל מקום שתבחרו. אנחנו מקפידים על מחירים נוחים במיוחד ועל משלוח מהיר עד פתח הבית.