//ישן //חדש

חליפות חתן מעוצבות במחירים מפתיעים

היום הגדול שלכם מתקרב ואנחנו לגמרי יודעים כמה חיכיתם לו וכמה דמיינתם איך הוא יראה ולא פחות חשוב - איך אתם תיראו בו

בחלומות שלכם תכננתם לפרטי פרטים את החתונה שלכם כולל כמובן איך תראו ומה תלבשו. דמיינתם חליפת חתן מלאת סטייל, כזו שתחמיא לכם מצד אחד, אבל גם תעניק לכם לוק מדויק ומפתיע שיגרום לכולם להבין בדיוק מי מתחתן היום. כולם אמרו לכם שחליפת חתן מעוצבת ואיכותית עולה הרבה מאוד כסף, ואנחנו אומרים לכם שזה ממש לא חייב להיות ככה. אצלנו ב-swag69 מחכות לכם חליפות מעוצבות, יוקרתיות, איכותיות ומלאות סטייל ליום החשוב בחיים שלכם. והבונוס? מחירים ממש מפתיעים. בואו לבדוק אותנו!

חליפות חתן זולות

אירוע החתונה שלכם כרוך בכל-כך הרבה הוצאות שאנחנו לגמרי ממליצים לחסוך איפה שאפשר. אז לא תחסכו באולם, וגם לא באוכל או בבר, אבל בחליפת החתן לגמרי אפשר לחסוך! וזה לא שהחיסכון יבוא על חשבון המראה או האיכות של החליפה, כך שזה לגמרי אפשרי. אנחנו ב-SWAG69 מאמינים שכל חתן יכול ללבוש חליפה מלאת סטייל ולהיראות מיליון דולר גם מבלי להוציא על כל הלוק אלפי שקלים. אנחנו מציעים חליפות חתן מעוצבות במחירים זולים שלא באים על חשבון המראה המדויק והאיכות.

חליפות מחויטות לגבר במחירים אטרקטיביים

בקטגורית החתנים שלנו תמצאו חליפות טוקסידו שלושה חלקים, חליפות חתן סקיני, מכנסי סקיני מחויטים, ג'קטים מעוצבות, חולצות מכפותרות מחמיאות וכמובן אקססוריז משלים כמו עניבות ופפיונים. המחירים שלנו אטרקטיביים במיוחד ויאפשרו לכם להצטייד בטוטאל לוק מושלם במחיר נוח. הפריטים מתאימים לחתנים, מלווים, בני משפחה של החתן ולכל מי שרוצה לוק מחויט וטרנדי מבלי לקרוע את הכיס.

מחירי קולקציית חליפות חתן 2021

שוק חליפות החתן בארץ קיים כבר עשרות שנים ומציע קולקציות מעוצבות בטווח מחירים רחב במיוחד. ישנן חנויות שמוכרות חליפות חתן באלפי שקלים ויש חנויות זולות יותר. חליפת חתן היא בדרך כלל משהו שלובשים ערב אחד ולכן אנחנו חושבים שהמחיר צריך להיות בהתאם. קולקציית החתנים של SWAG69 היא כל מה שתמיד חלמתם עליו: קולקצייה מעוצבת וטרנדית של פריטים מלאי סטייל במחירים אטרקטיביים במיוחד.