//ישן //חדש

חליפת חתן שחורה VS חליפת חתן בצבע מקורי?

אם הייתם מתחתנים לפני שניים או שלושה עשורים כנראה שלא הייתם נתקלים בכלל בדילמה הזו כי הדברים היו ברורים ומובנים לכולם: חתנים לובשים חליפה שחורה, חולצה לבנה, עניבת פרפר או מקסימום עניבה בצבע למי שהרגיש צורך להתפרע ולשבור מוסכמות.

היום הדברים הם ממש לא כך ואנחנו רואים יותר ויותר חתנים שלובשים לחתונה של עצמם חליפה צבעונית ולא רק זה! הם מוסיפים לה גם נעליים לא שגרתיות, חולצה עם פרינט ויוצרים לוק מקורי, צבעוני וייחודי. מה דעתכם על העניין? מתאים לכם להופיע ככה לחתונה של עצמכם או שאתם מרגישים צורך להיות שמרנים ומסורתיים יותר? בואו נעזור לכם לפתור את הדילמה

חליפת חתן שחורה - קלאסיקה במיטבה!

יש משהו בקלאסיקות שתמיד עובד ותמיד מרגש וזה בכלל לא משנה כמה זמן יעבור. חליפת חתן שחורה היא בדיוק קלאסיקה שכזו ואם תבחרו בה לבסוף אנחנו בטוחים שזה יהיה חגיגי ומרשים בדיוק כמו שזה חגיגי ומרשים בכל חתונה אחרת. יש מקומות בחיים שלא חייבים להתחכם בהם ושדווקא המסורתי והמוכר הוא זה שעושה את הדברים לנכונים ומדויקים כל-כך.

חליפת חתן צבעונית ולא שגרתית - האם אתם אמיצים מספיק?

בניגוד לכל מה שאמרנו בסעיף הקודם ישנה האופציה של הופעה צבעונית, מקורית וסופר מיוחדת לחתונה של עצמכם. זה ההפך הגמור מקלאסיקה אבל החתנים בשנים האחרונות מוכיחים שיש לזה מקום ואפילו מקום ראוי מאוד. כשאנחנו מדברים על חליפת חתן צבעונית אנחנו מדברים על צבע מקורי ולא שגרתי כמו למשל צהוב, ורוד, כחול, אדום וכו'. אל המכנסיים והג'קט הצבעוניים תתווסף חולצה מכופתרת מקורית גם כן, נעליים לא רגילות וטוטאל לוק של חתנים כוכבים אמיתיים. עם כמה שזה רחוק מהקלאסיקה ומהמסורת יש לזה אפקט מרשים וחגיגי ואנחנו לגמרי מבינים למה חתנים בוחרים בזה. יש לכם אומץ להופעה שכזו?

לפני שאתם בוחרים יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון

האמת שאומץ ללבוש חליפת חתן צבעונית הוא חשוב אבל הוא לא הגורם היחיד בהחלטה שלכם. יש עוד פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כמו מיקום החתונה (האם זה אולם אירועים מסורתי או גן פתוח וקליל יותר? אולי בכלל מסעדה או לוקיישן בלב היער?), צריך לקחת בחשבון את השעה של החתונה (חתונת ערב או צהרים?), וכן , גם את אופי המוזמנים. לחתונה משפחתית מסורתית במקום יוקרתי וקלאסי לא היינו בוחרים חליפה צבעונית טרנדית והיינו הולכים על השחורה הקלאסית. לחתונה עם הרבה מוזמנים צעירים, שמתקיימת בלוקיישן קליל יותר בהחלט אפשר לבחור חליפה צבעונית.