//ישן //חדש

סקיני ג'ינס לגברים

אם לפני כמה שנים היינו אומרים לכם "סקיני ג'ינס לגברים" הייתם חושבים שנפלנו מהירח, אבל מאז עברו כמה דברים על עולם האופנה והסטייל והיום זה לגמרי מקובל.

גם גברים שלובשים פריטים וורודים היו נחשבים לפורצי דרך והיום מדובר בדבר שבשיגרה, וכך גם נכון לגבי נשים שלובשות חליפות מחויטות ודברים נוספים. אז בואו נחזור רגע לסקיני ג'ינס לגברים. בשנים האחרונות מדובר באחד הפריטים האהובים על גברים בארץ ובעולם, צעירים ומבוגרים כאחד. גם אצלנו ב-swag69 מחכה לכם קולקציית סקיני לגברים שהולכת לשדרג לכם את הלוק ברגע!

ג'ינס סקיני לגבר בגיזרה מחמיאה

חשוב להגיד שכמו שסקיני ג'ינס לנשים לא מחמיא לכל אחת, כך נכון לגבי הגברים. אין צורך בגיזרה של ספורטאי בשביל ללבוש אותו, אבל בהחלט צריך לבחור את הדגם הנכון שיתאים לכם. מומלץ לבחור דגם איכותי שאינו צמוד מידי אבל גם לא רופף מידי, שכן אז זה לא ממש סקיני. אפשר לבחור סקיני גי'נס סטרץ' שנחשב למחמיא יותר ובכל מקרה צריך לעשות שילובים נכונים עם חולצות ונעליים ליצירת לוק מדויק ומחמיא.

המלצות לשילובים עם סקיני ג'ינס לגברים

ואם כבר נגענו בנושא השילובים אז הנה כמה המלצות שיעזרו לכם להגיע למראה המושלם. מומלת לשלב לג'ינס סקיני חולצת טי רחבה במיוחד (על גבול הטוניקה) שתיצור מראה מאוזן בין צמוד למטה לרחב למעלה. חשוב לזכור שג'ינס סקיני הוא פריט ספורטיבי יחסית ולכן כדאי לשלב לו נעלי סניקרס עם טוויסט. אפשר לשחק עם הצבעים של החולצה והנעליים אבל חשוב לא להעמיס יותר מידי. לסקיני ג'ינס יש נוכחות גדולה ואנחנו לא רוצים לייצר מראה מקושקש ומתאמץ מידי.

ג'ינס בגיזרת סקיני לגברים במחירים נוחים

כל גבר צריך בארון שלו מספר ג'ינסים כשלפחות אחד מהם יהיה בגיזרת סקיני. אצלנו ב-SWAG69 תמצאו מגוון ג'ינסים במחירים נוחים ושפויים ותוכלו להצטייד ביותר מזוג אחד! כל הג'ינסים שלנו מעוצבים לאחר מחשבה מעמיקה ובהתאם לטרנדים החמים, ונמכים במחירים שווים לכל כיס. בואו להתרשם מקולקציית הסקיני שלנו שהופכת כל גבר לגבר מלא סטייל ושיק והולכת לשדרג לכם את המלתחה בענק.