//ישן //חדש

על ג'קטים ובגדי יום-יום

לא משנה כמה מקום תתנו לנו, זה לא יספיק לנו בשביל לכתוב את כל מה שיש לנו להגיד על ג'קטים. מבחינתנו מדובר באחד מפרטי המאסט שכל אחד (גבר או אישה) חייבים בארון שלהם. אם פעם היה מדובר על פריט אקסלוסיבי שהיה שמור לאירועים מיוחדים וחגיגות ובעיקר לבני המעמד העליון, היום זה ממש לא כך.

היום כולם לובשים ג'קטים וממש לא רק לפגישות חשובות במשרד או לאירועים חגיגיים. ג'קט הפך להיות פריט שהוא ממש "בייסיק" ועם השילוב הנכון הוא מתאים כלבוש יום יומי מנצח. הנה כמה טיפים ללבישת ג'קט בשיגרת הסטייל היום יומית שלכם.

ג'קט עם טישרט - קלאס באפס מאמץ!

אם תניחו את אחד מהג'קטים שלכם על חולצת טי שרט (כן! כולל כזו צבעונית במיוחד ואפילו עם הדפס), תוכלו להשיג בקלות מראה מלא סטייל ולא מתאמץ בכלל. תוכלו ללכת ככה לעבודה , לדייט, ליום טיול או לארוחת ערב משפחתית סולידית. השילוב בין ג'קט לטי שרט יום יומית הפך לאהוב במיוחד בשנים האחרונות ואנחנו כאן לגבי שבויים שלו. זה יכול להיות כל ג'קט שיש לכם וכל חולצת טישרט שתרצו ועם השילוב הנכון אף אחד לא יוכל להתעלם מכם.

ג'קט עם חולצה מכופתרת - השילוב המושלם ללוק מחויט

נחזור רגע ללוק שעבורו "הומצא" הג'קט והוא הלוק המחויט עם החולצה המכופתרת מתחתיו. חשוב לדעת שגם במקרה הזה יש לכם יד חופשית לעוף עם הדמיון שלכם ולמצוא חולצת כפתורים מנצחת שתיתן לוק עם טוויסט. זו יכולה להיות חולצת כפתורים עם הדפס, חולצת כפתורים מסאטן, חולצת כפתורים בצבע עז וכו'. המראה הזה מתאים כשצריך לוק יותר רשמי ואלגנטי, אבל בהחלט אפשר ללכת איתו לכל מקום.

ג'קט עם חצאית או שמלה - לוק מנצח ומלא שיק!

חשבתן פעם להניח ג'קט על השמלה? אם עדיין לא ניסיתן את זה, אנחנו שולחים אתכן לארון שלכן ממש עכשיו ולעשות את זה! מדובר בשילוב מלא סטייל ושיק שאפשר ללכת איתו לכל מקום. זו יכולה להיות כל שמלה שתבחרו: שמלת טריקו, שמלת ג'ינס, שמלה אלגנטית , שמלה מודפסת, שמלת מיני או שמלת מקסי. כמובן שגם חצאית תופסת היטב במקרה הזה ועם החולצה הנכונה זה יכול להיות לוק מנצח ובלתי נשכח.