//ישן //חדש

איך חולצות גברים מכופתרות ביום יום משדרגות אותך בהכל?

לחולצות המכופתרות יש "שם" של משהו חגיגי ולא יום יומי. אלא אם כן אתם מנכלי"ם של איזו חברה (או לפחות נמצאים בתפקיד מפתח משמעותי), כנראה שלא תלכו עם חולצת כפתורים ככה סתם. ופה כנראה הטעות שלכם!

חולצת כפתורים מחויטת יכולה לשדרג את הלוק שלכם ברגע אחד ובלי להתאמץ בכלל. יש היום מגוון חולצות כפתורים שמתאימות ללבוש יום יומי ולא מצריכות אירוע מיוחד. וכמובן שתמצאו אותם אצלנו ב-SWAG69!

חולצות מכפותרות לעבודה - לא רק לבוסים גדולים!

פעם היה נהוג שרק מנהלים גדולים לובשים חולצות כפתורים בעוד כל השאר "נאלצו" להסתפק בחולצות פשוטות יותר כדי לעשות הבחנה ברורה בין המעמדות. איזה מזל שהיום זה לא כך וכל עובד (כן! גם פועלי ייצור ועובדים בעבודות שחורות) יכולים ללבוש חולצות כפתורים ולבטא את החוש האופנתי שלהם כאוות נפשם. חולצה מכופתרת לעבודה עושה רושם טוב יותר מול הקולגות והעובדים וגורמת להרגשה טובה יותר ביום העבודה. שווה ומומלץ!

חולצת כפתורים שמתאימה לדייט תשדרג לכם את הרושם ברגע

אומרים שאין שני לרושם ראשוני וכשיוצאים לדייט יש למשפט הזה חשיבות גדולה עוד יותר. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים בחום ללבוש חולצה לבנה מכופתרת לדייט ולהגדיל את הסיכויים שלכם לרושם טוב יותר על מי שיושב מולכם. זו לא חייבת להיות מכופתרת אלגנטית יתר על המידה (כמו שהייתם לובשים לחתונה), אלא כזו קלילה ופשוטה יותר שתשדר סטייל לא מתאמץ מידי

חולצות מכופתרות ליום יום - ככה תזהו אותן

אז איך בוחרים חולצות כפתורים ליום יום? ובכן, יש הבדלים בין חולצת כפתורים לאירועים חגיגיים וחשובים (חתונה למשל) לבין חולצות כפתורים שאפשר ללבוש ליום יום כמעט לכל מקום. היום יומיות יהיו בעלות גיזרה משוחררת יותר, צבעים נועזים יותר ובדים רכים יותר. הן יכולות להיות עם שרוול קצר ואפילו חולצות "פולו". מה שחשוב הוא לשלב אותן עם לוק שמתאים ליום יום כמו למשל נעלי סניקרס, מכנסי ברמודה, חגורה מדליקה וכו'. הסוד בלבישת חולצה מכופתרת ליום יום הוא להתאים לה לוק מדויק, קליל ולא מתאמץ. אנחנו כאן כדי לעזור!