//ישן //חדש

בגדים לאירועים - הטרנדים המובילים לגברים ב 2021

בשנת 2020 לבשנו פיג'מה רוב שעות היום ולא ממש יצאנו מהבית (בטח שלא לאירועים). נדמה שבשנת 2021 יחזרו האירועים (גם אם במתכונת שונה מעט), וגם אנחנו נחזור להתלבש ולהשקיע בהופעה שלנו.

מסיבה זו בהחלט יש מה לדבר על טרנדים בבגדי גברים לאירועים בשנת 2021 וזה בדיוק מה שנעשה מיד. יצאנו לבדוק איזה טרנדים כדאי לכם להכיר כדי להיות מעודכנים ואולי אפילו מסמרי הערב. מה יש? אחרי כל-כך הרבה זמן בפיג'מה, הרווחנו את זה לגמרי ביושר!

חליפות מחטבות סופר סלים פיט

טרנד שהתחיל לא מזמן ונדמה שהשנה הולך להיות חם במיוחד הוא החליפות המחטבות. מדובר בחליפות בגיזרה צמודה, עם מכנסי סקיני מחויטים וחליפות וחולצות צמודות במיוחד שמבליטות היטב את הגיזרה. אם בעבר גברים לבשו חליפות בגיזרת "לוס" משוחררת, הרי שהמגמה כיום היא לוחצת וצמודה בהרבה. חשוב לשים לב שבדיוק כמו טרנדים אחרים, גם חליפות הסלים פיט לא מתאימות לכולם, ובהחלט דרושה גיזרה חטובה בשביל להיראות בהן טוב. כל היופי בטרנדים הוא שצריך לאמץ רק את מה שמתאים לכם ולא ללכת שבי באופן עיוור אחרי כל טרנד.

חולצות מכופתרות וג'קטים במגוון צבעים

בשנת 2021 נהיה עדים לצבעוניות גבוהה בכל מה שקשור לבגדי אירועים. זה נכון גם לבגדים לחתן, אך לא רק. גם מי שיתלבש לאירוע שהוא לא החתונה שלו יוכל לעשות זאת בצבעים עזים כמו בורדו יין, ירוק בקבוק, כחול נייבי ואפילו משבצות. הצבעוניות תבוא לידי ביטוי בג'קטים מעניינים, אך גם בחולצות המכופתרות. יש משהו מעורר שמחה ואופטימיות בצבעים האלו (ובזניחה של האפורים והשחורים), וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים בשנת 2021.

חליפות חתן שלושה חלקים

אם אתם מחפשים חליפה לחתונה של עצמכם (או של מישהו מאוד קרוב אליכם), כדאי שתכירו את טרנד חליפות השלושה חלקים שהולך לתפוס כל חלקה פנויה ברחבה. החליפה האופנתית והמעודכנת הזו תכלול מכנסיים מעוצבות ומחויטות, חולצת כפתורים, ווסט וג'קט. הווסט מוסיף שיק ייחודי וחשוב לא לוותר עליו. ניתן להוסיף גם פפיון או עניבה מעוצבת וכך לשדרג את ההופעה ולהקפיץ אותה בכמה רמות.