//ישן //חדש

בגדי אירועים קיציים לגברים

רוב האירועים בישראל מתקיימים בקיץ, מה שאומר שמזג האוויר חם מאוד ואפילו חם באופן קיצוני. האם זה אומר שצריך לוותר על החליפות המחויטות? לא בהכרח.

אבל זה בהחלט אומר שאפשר למצוא אצלנו קולקצייה קיצית של בגדים לאירועים. גם מכנסיים קצרים יכולים להיות מלאי סטייל וכך גם חולצה עם שרוולים קצרים. אנחנו ב-SWAG69 מאמינים שאפשר להתלבש בסטייל גם בקיץ, ואין סיבה להיכנס לחליפה חמה שתהפוך את כל האירוע לבריכת זיעה ועצבים. הנה חלק מהפריטים שמחכים לכם אצלנו בקולקציית הקיץ לאירועים כאשר המוטו הוא less is more! בקיץ לא מעמיסים בפריטים כדי לא להתחמם עוד יותר, אבל דואגים שכל פריט יהיה מדויק ומלא שיק.

מכנסי ברמודה מחויטים לגברים

איזה מזל שמכנסי ברמודה הפכו לטרנד בולט ואפשר להגיע בסטייל לאירועים בלי להידחק במכנסיים ארוכים ולוהטים. יש מכנסי ברמודה סקיני, ברמודה משוחררים יותר, ברמודה משבצות, ברמודה מחויטים ובאופן כללי מגוון רחב של מכנסי ברמודה שמתאימים בול לאירועים. תוכלו לשלב אותם עם חולצה מכופתרת או אפילו עם חולצת טי שרט בסטייל, ולהגיע לכל אירוע קיצי בלוק מלא שיק!

חולצות מכופתרות לגבר לקיץ

אי אפשר לדבר על בגדי גברים לאירועים בלי לדבר על חולצות מכופתרות, אולי הפריט הכי הכרחי בעניין זה. אם יש לכם אירוע בקיץ (ובמיוחד אם הוא מתקיים בחוץ), כדאי להצטייד בחולצה מכופתרת עם שרוולים קצרים או בחולצה מבד דק במיוחד. בחרו בקפידה את המכופתרת שלכם (בין אם אתם מתכננים ללבוש ג'קט מעל ובין אם לא), כדי שתוכלו להרגיש נוח ונעים , גם אם האירוע מתקיים באוגוסט ובחוץ.

חליפות לגבר שמתאימות לאירועים בקיץ

חליפות מחויטות לקיץ, יש דבר כזה? אז זהו, שכן ואתם לגמרי חייבים אותן לעצמכם. אלו חליפות שמיוצרות מבדים נושמים ונעימים והן מתאימות במיוחד לאירועים שמתקיימים בקיץ. יש חליפות מחויטות ארוכות מבדים דקים ויש גם חליפות עם מכנסיים קצרים, חולצות קצרות, בלי ג'קט אבל עם המון סטייל. בקיץ אפשר להעשיר ולשדרג את החליפה עם פפיון, עניבה, סיכת דש ושלל אקססוריז שלא מחממים אבל מוסיפים המון סטייל.