//ישן //חדש

בגדי ספורט אלגנט - מה הם יותר?

לא ברור מתי ואיך זה קרה אבל "ספורט אלגנט" הפך להיות הסגנון האהוב על בני ובנות ישראל. החלטנו לבדוק אחת ולתמיד מי הוא הספורט האלגנט הזה שכולם כל-כך אוהבים וחזרנו עם תובנות מעניינות במיוחד.

אם תעשו סקר קצר ברחוב ותשאלו את העוברים ושבים איך הם אוהבים להתלבש, אנחנו די בטוחים שהרוב הגדול יצהיר שספורט אלגנט זה הכי הוא. זה לא שאנחנו חלילה מזלזלים בהם, אבל אנחנו חוששים שלא כולם יודעים בדיוק מה הסגנון הזה אומר, פשוט בגלל שזה מאוד מבלבל. מצד אחד סגנון ספורטיבי ומצד שני סגנון אלגנטי שהוא בערך ההפך הגמור מספורטיבי. אז איך התחברו להם שני הקצוות האלו? איך תזהו שפריט מסוים הוא "ספורט אלגנט" ואיפה תמצאו בגדים כאלו?

מה זה ספורט אלגנט?

ספורט אלגנט הוא סגנון לבוש מודרני ואם הייתם מתלבשים כך לפני כמה עשורים, אין לנו ספק שהיו מרימים עליכם גבה. בדיוק כמו שמו, הסגנון מייצג שילוב בין ספורטיבי לאלגנטי, מה שבעבר היה נדמה כשילוב לא אפשרי. זה יכול להיות ג'קט מחויט בשילוב עם טישרט מודפסת למשל, חולצה מכופתרת עם מכנסי ברמודה, חצאית ג'ינס קצרה בשילוב עם ג'קט מחויט וכו'. כל החוכמה היא להתאים (אבל בסטייל!) בין פריטים שמזוהים עם הסגנון האלגנטי לפריטים ספורטיביים. המראה המתקבל ביחד הוא קליק ולא מחייב אבל עם טאצ' יוקרתי.

איפה מוצאים בגדי ספורט אלגנט?

ברמת העיקרון "ספורט אלגנט" הוא סגנון לבוש ועם השילוב הנכון כמעט כל פריט יכול להתאים לו. תוכלו למצוא בגדי ספורט בחנויות מותגים יוקרתיות אך גם ברשתות אופנה יומיומיות ואפילו בשווקים. כדי להתלבש בסגנון ספורטיבי אלגנטי צריך בסך הכל להתאים את הפריטים הנכונים שביחד יביאו אתכם למראה המדויק. ההמלצה שלנו היא להצטייד בג'קט או שניים, כמה חולצות מכופתרות איכותיות, כמה טישרטים מדויקים, טרנינג מחמיא וכו'.

סגנון לבוש ספורט אלגנט - למי זה מתאים?

אנחנו לא חושבים שיש מישהו שלא מתאים לו הסגנון הספורטיבי אלגנטי וזה תקף לטווח גילאים רחב במיוחד. אפשר להתלבש כך ללימודים באוניברסיטה או במכללה, לעבודה במשרד, לבילוי בבר או מסעדה ואפילו לאירועים. הקו שצריך להנחות אתכם הוא להתלבש במראה נינוח וקליל אבל עם שיק יוקרתי וליצור לוק אופנתי אבל לא מתאמץ מידי.