//ישן //חדש

בלייזר גברים - זה לא רק לחורף!!!

אם אתם אנשים שלובשים בלייזר רק כשקר, טוב מאוד שהגעתם לכאן. אנחנו עומדים לספר לכם למה כדאי לכם לפתוח את הראש וללבוש אותו בשלל הזדמנויות, אפילו בימי הקיץ הלוהטים.

בעבר בלייזר גברים היה נחשב לפריט ששמור לאירועים מיוחדים בלבד: חתונות, לוויות (לא עלינו), פגישות עסקים חשובות וכו'. מאז עבר הבלייזר כמה גלגולים כשהיום הוא נחשב לפריט כמעט שגרתי שאפשר ללבוש בהמון הזדמנויות. למרות שהוא פריט חם וכבד יחסית, אפשר למצוא היום בלייזרים קלילים שמתאימים גם לימי הקיץ הלוהטים. בקטגוריית הבלייזרים של swag69 מחכים לכם מגוון בלייזרים מעוצבים ואיכותיים לכל אירוע. הנה כמה מהמקומות שתוכלו ללבוש בלייזר ולהרגיש איתו מעולה.

בלייזר לעבודה במשרד

גם אם אתם עובדים בחברת הייטק וגם אם בחברת סלולר, אם יש לכם קוד לבוש יוקרתי - בלייזר הוא פתרון מצוין עבורכם. זה נכון לימי החורף הקרירים, אך בהחלט גם לימים חמים כי כולנו יודעים שהמשרד שלכם קפוא לחלוטין. יש היום בלייזרים במראה קזו'אל שמתאים בול לעבודה במשרד. אפשר לשלב אותו עם חולצת כפתורים (ליום של פגישות חשובות למשל) או עם טישרט ליום עבודה "רגיל" במשרד.

בלייזר לדייט במסעדה או בר

כן, חברים! גם לדייט אפשר (ואפילו רצוי) ללבוש בלייזר. עברו הימים שטישרט פשוטה תעשה את העבודה, והיום לגמרי מצופה מכם להגיע לבושים בקפידה לדייט. זה נכון במיוחד כשחנויות הבגדים מציעות היום בלייזרים במראה קליל ולא מחייב שאפשר לשלב עם טישרט צבעונית וליצור לוק יפה אבל לא מתאמץ. זה יתאים לדייט במסעדה יוקרתית, אבל גם בבר פשוט יחסית וכמובן שאפשר להתלבש כך לדייטים בחורף ולדייטים בקיץ כאחד.

בלייזר לאירועים של חברים או משפחה

עד לפני כמה שנים היה מקובל שרק מי שמאוד מקורב לחוגגים לובש בלייזר בעצמו, ואילו השאר מסתפקים בללבוש חולצה מכופתרת. היום זה לא כך ולבישת בלייזר לחתונות, בר מצוות או ימי הולדת של חברים ובני משפחה (גם אם הם רחוקים מכם) היא מקובלת מאוד. בואו להציץ אצלנו באתר ובחרו לעצמכם את הבלייזר המושלם שיאפשר לכם להתלבש בסטייל לכל מקום ובכל מזג אוויר.