//ישן //חדש

חליפות לגבר לאירוע - סקירת האפשרויות מטוקסידו ועד ברמודה

גברים יקרים, אם יש לכם אירוע חשוב על הפרק ואתם לא יודעים מה ללבוש, הגעתם בדיוק למקום הנכון. בשורות הבאות נעשה סקירה של אופציות מומלצות לחליפות גברים לאירועים כדי שתוכלו לבחור את המדויקת ביותר בשבילכם.

עולם החליפות לאירועים עבר תהפוכה של ממש לאורך השנים ואם פעם היה נהוג ללבוש טוקסידו שחור רישמי בלבד, היום זה ממש לא כך. נכנסו גזרות חדשות, צבעים חדשים, ושלל אפשרויות שאפשר לשלב וללבוש לכל אירוע. בואו נתחיל!

טוקסידו שחור - הבחירה הקלאסית שתמיד עובדת

חליפת טוקסידו קלאסית בצבע שחור עם חולצה מכופתרת לבנה תמיד הייתה כאן ונדמה שהיא לא מתכוונת ללכת לשום מקום. מדובר על חליפה בגיזרה ישרה שמתאימה לחתנים, לאחים של החתנים או לכל מי שרוצה מראה מדויק ונקי. אם כן חשוב לכם איזשהו טוויסט תוכלו לצרף עניבת פרפר צבעונית או אפילו חולצה מכופתרת מודפסת במקום זו הלבנה השגרתית. תוכלו גם לצרף פרח בכיס החולצה ובכלל תקבלו מראה קלאסי איכותי ויוקרתי.

חליפת סקיני 3 חלקים לגברים - הופעה שיקית ומלאת סטייל

בשנים האחרונות נכנסו לחיינו מכנסיים בגיזרת סקיני ובאופן די מהיר הם הגיעו גם למלתחת הגברים. זה התחיל בעיקר במכנסי ג'ינס אבל היום אפשר למצוא המון חליפות אירועים עם מכנסי סקיני. נהוג ללבוש אותם כחלק מחליפת שלושה חלקים עם ווסט וג'קט תואמים וזה מתאים במיוחד למי שמחפש לוק יוצא דופן ומלא בסטייל. זה מתאים בהחלט לחתנים אבל גם למלווים ואפילו לילדים. בחליפה שכזו גם הג'קט יקבל טוויסט חדשני יותר ויהיה בגיזרה צמודה ומעודכנת יותר מזה שבטוקסידו.

חליפה מחויטת עם מכנסי ברמודה - בחירה מדויקת לאירוע צהרים

אם תגידו לסבא או לסבתא שלכם שאתם מתכננים ללבוש חליפה עם מכנסי ברמודה לחתונה של עצמכם או של מישהו ממש קרוב עליכם, הם ירימו גבה ואולי אפילו יטילו וטו. העניין הוא שחליפות כאלו הן לגמרי דבר שבשיגרה והמון גברים בוחרים להתחתן בהן. מתאים במיוחד ללבוש אותן לחתונות צהרים, לחתונות בטבע או בגני אירועים פתוחים והן משדרות מראה מדויק , קול ולא מתאמץ. אפשר לשחק עם צבעי המכנסיים , הג'קט והחולצה ולבחור בצבעים קלאסיים או דווקא נועזים.