//ישן //חדש

צווארון סיני VS צווארון רגיל בחולצות אלגנט

אנחנו לא יודעים אם הצווארון הסיני הומצא בסין או בפריז בירת האופנה, אבל מה שאנחנו כן יודעים זה שהוא הפך לפופולרי מאוד. הוא נחשב ליוקרתי אבל עדין, לחדשני אבל גם קלאסי ובעיקר למלא שיק.

הוא אהוב במיוחד בחולצות גברים אלגנטיות, אבל קיים גם בחולצות נשים ומה שיפה בו זה שהוא מעולם לא גנב את המקום של הצווארון הרגיל. הם חיים בשלום זה לצד זה, ונותנים לכל אחד לבחור את החולצה שמתאימה לו לכל זמן ולכל מקום. באתר שלנו תמצאו מגוון חולצות אלגנט עם צווארון סיני או רגיל, במגוון צבעים, בבדים איכותיים ובגזרות מחמיאות במיוחד!

חולצות אלגנט לגברים עם צווארון סיני

האם יצא לכם לראות את סבא שלכם לובש אי פעם חולצת צווארון סיני? כנראה שלא. מדובר בהתפתחות חדישה יחסית בעולם האופנה שמאז שנכנסה לחיינו ועד היום לא תפסה חזק אצל האוכלוסיה המבוגרת. צווארון סיני נתפס כמשהו צעיר וטרנדי ולא סתם החולצות האלו אהובות בעיקר על בני 20-50. הן משדרות מראה קליל יותר ואפשר ללבוש אותן למשרד, לדייט וכמובן שגם לאירועים.

חולצות אלגנטיות עם צווארון קלאסי רגיל

הצווארון הרגיל הוא הצווארון הקלאסי שאנחנו מכירים מימים ימימה, מראשית חולצות האלגנט בעולמנו. אין איתו שום דבר רע ואפילו ההפך - הוא אלגנטי מאוד, משתלם כמעט עם כל מכנסיים, מתאים לאירועים מסוגים שונים וגם ליום עבודה במשרד, והוא אהוב על בני כל הגילאים. אפשר למצוא אותו בחולצות אלגנט עם שרוול קצר ובחולצות מכופתרות עם שרוול ארוך ומחכה לכם קולקצייה שלמה אצלנו באתר. בואו להתרשם!

איך יודעים מה לבחור לאיזה אירוע? קבלו טיפים מהמומחים שלנו

ההבדלים בין צווארון סיני לצווארון רגיל בולטים וברורים, אז איך יודעים מה לבחור? ובכן שימו לב שצווארון סיני נתפס כקליל יותר ולכן יתאים לאירועים בהם אתם לא אמורים להיות מסמר הערב. (בבגדי חתנים למשל, בוחרים בדר"כ בצווארון הרגיל). זה יכול להיות פגישת עבודה, דייט או אירוע שאתם מגיעים אליו בתור מוזמנים. אם יש לכם אירוע שבו אתם צריכים להיראות ייצוגיים מאוד (פגישת עבודה גורלית או חתונה שלכם למשל) מומלץ לבחור חולצה אלגנטית עם צווארון רגיל שתשדר מראה נקי וקלאסי.