//ישן //חדש

נעלי חתן - מהצפוי למפתיע

חשבתם שברגע שתקנו את חליפת החתן ייסגרו כל הפינות? אז חשבתם. זה בגלל שזו כנראה הפעם הראשונה שאתם מתחתנים (ונקווה שגם האחרונה) ואתם עדיין לא יודעים עד כמה חשובות הן הנעליים שתבחרו.

לנעליים יש חלק בלתי נפרד מההופעה שלכם וממש אי אפשר לסגור את הסיפור ברגע. צריך למצוא נעליים שמתאימות לאופי שלכם, שמתאימות לחליפה שבחרתם, נעליים שנוחות לכם, ונעליים שישלימו באופן מדויק את טוטאל לוק הכללי שלכם. מוכנים לאתגר? הנה סקירה קצרה של סוגי נעלי חתן שתוכלו לבחור מהן, החל מהצפויות ועד למפתיעות והלא שגרתיות.

נעלי חתן קלאסיות

את הנעליים הקלאסיות כולכם וודאי מכירים ובכל זאת הכנסנו אותן לסקירה שלנו. הסיבה לכך היא שלמרות שאנחנו בשנת 2021, אלו עדיין הנעליים האהובות והמובילות בקרב הבחירות של החתנים בארץ, ואפשר להבין למה. הן מוקפדות (לרוב בצבע שחור), הן מדויקות, הן מתאימות כמעט עם כל חליפת חתן שתבחרו והן לא גוזלות את תשומת הלב מהבגדים שבחרתם. ניתן למצוא נעלי חתן קלאסיות בחנויות בכל הארץ והיתרון הוא שלא קשה לאתר אותן.

נעלי חתן מגביהות

לא נקרא לזה טרנד, אבל בשנים האחרונות ניתן למצוא ויותר נעלי חתן עם הגבהה קלה שכמובן אינה נראית לעין. זה מתאים עבור חתנים שלא מרוצים מהגובה שלהם, או סתם כאלו שרוצים להיות קצת יותר גבוהים ביום החתונה שלהם. הנעליים המוגבהות הן נוחות ואיכותיות וחוץ מכם וממי שתספרו לו, אף אחד לא ידע על כך. זה פתרון מצוין וגם אותו אפשר למצוא ביותר ויותר חנויות שמוכרות נעלי חתן. הן קיימות בצבעים שונים ובמגוון גזרות ותוכלו לבחור את נעליים שיתאימו באופן מדויק לחליפה שלכם. וכמובן כמובן שנעליים קונים אחרי החליפה ולא להפך!

נעלי חתן צבעוניות עם טוויסט

והנה הגענו להתפתחות החדשנית והמעניינת בגזרת נעלי החתנים: נעליים צבעוניות! אם עד לפני כמה עשורים זה היה נחשב למשהו לא הגיוני ולא מתאים בעליל, היום ניתן לראות יותר ויותר חתנים שבוחרים במודע לנעול נעליים צבעוניות ואפילו מודפסות ביום החתונה שלהם. יש כאלה שאפילו מגדילים ובוחרים בגרביים צבעוניות ומודפסות שישלימו את הלוק המפתיע והלא שגרתי.